17 Temmuz 2017 Pazartesi

Acemi Yazar

Günümüz insanı gerçekten çok garip, gerçekten. Bi insan sorumsuzca, pervasızca davranışlarda bulunup, kişilerin davranışları, söylemleri hakkında yorum yapıp, ardından kendinin normal, kendi tabiriyle "diğerleri" nin anormal olduğunu söylüyorsa bence orda problem vardır.
Evet o "diğerleri" nden biri benim. Aşırı realistim. Evet kendimi tanımlayış şeklim bu. Üniversitede matematik tabanlı birçok dersi verememiş olmama rağmen tüm yaşantımı, gördüklerimi, hissettiklerimi matematiğe dökmem bunu söylememin sebebi.
İnsanların sadece aradıkları şeye "bilim" dediği bi dönemde; inançta, duyguda, rüyada, ruhta, ailede, devlette, uzayda, ilahta, aşkta, doğada, zihinde bilimi gören bi adamım. Bunu söylerken kendimi övdüğümü düşünmeyin. -Ki eğer öyle düşünüyorsam onu düşünen nefse tüküreyim ben.- 
Kendimi övmek için söyleyemiyorum çünkü bu benim sosyal hayatımı olumlu etkileyen bi şey değil. 
Eğer her konuda açıklamanız varsa ve her şeyin detayına giriyorsanız insanların gözünde ya aşırı cahil, ya aşırı yobaz, ya da delisinizdir. Ben sonuncuyu tercih ediyorum. Çünkü daha önce her dönemde sonradan kıymeti anlaşılan insan gelmiş ve dönemi insanları onları anlayamadıkları için deli deyip geçmişler;  hatta geçmeyi abartıp ezip geçmişlerdir.
Benim ümidim de onlardan biri olabilmek.
Çünkü ben bi yazarım.
Ama yazacağım şey o kadar karmaşık ve ben o kadar yolun başındayım ki ne yazacağımı anlatmaktan başka bi şey yapamıyorum.
Sadece bu yazdıklarımın birer adım olabilmesi için dua ediyorum.
Şimdilik söylemek istediklerim bu kadar.
Yine ben :)
Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder