17 Temmuz 2017 Pazartesi

Olmuyor Be Dostum...

Bu yazıyı yazarken bi kişiye yazıyomuş gibi yazıcam ve o da okuyacak ama kızım sana söylüyorum gelinim sen anla ya dönecek iş. Benim gelin öyle bi gelin ki bu dünyaya kazara veya bilerek (!) gelmiş herkes benim gelinim neden mi? Herkes bu yazıya müdahildir, herkestir bu yazının kaynağı. Sen şimdi diyeceksin ben değilim ulan var mı bi diyeceğin. Son günlerde aldığım gazla ben bile demedim sen de deme. O pislik, her şeye sarkan nefsine yıllardır yapmadığını yap; bi tokat patlat suratına bırak kendi zindanına çekilsin, sen de kendinle baş başa bi otur bi dertleş gerçekleri söyle kendine ayna karşısında konuşuyomuş gibi.
De ki artık: Ben de bi düzenin parçası oldum. Ben de her gün televizyondaki reklamları izliyorum. Ben de cnbc-e nin dizilerine hemen sarılıp popimi yükseltiyorum. Herkesin içinde hava atacak bi şey arıyorum. Ben de içten içe: "Elalem ne der diyorum." de. De bunu ya. Kendi kendine dürüst ol. Bana olma, anana, babana, sevgiline veya başka birine değil. Sadece kendine ve kendin için dürüst ol. Eee Khan zırvalama artık diyosun farkındayım. Varacağım yer şu. Dinin, dinsizliğin, ideolojin, yaşam tarzın, sevdiğin yemek, nöronlarından sapır sapır akan impulsların bile bazılarının "iğne"lerini içeriyo.
Neden iğne diyorum biliyo musun. Her ne kadar kabusu olsa da bazılarının o iğne vücuda en kolay girecek ve en etkili şekilde bağlı olduğu şırıngadaki karışımı vücuda aktaracak şekilde tasarlanmıştır. Artık bu dünya da öyle bi hale geldi ki, insanların elinde düşünce karışımları içeren iğneler var. sen bi şeyi duyduğun, gördüğün zaman o iğne bi şekilde saplanıyo sana emin ol, ve o sıvı damarlarında dolaşmaya başlıyo. Ama burda işte sana gaz verecek bi nokta var.
Bunu unutmam çünkü vücudumda izini taşıyorum. Verem aşısının ilk dozu vurulduğu zaman bana bi süre sonra dışarı atmıştı vücudum. Doktor vücut aşıyı kabul etmiyo demişti. Anladın mı olayı. Vücuduna bi şekilde girdi o. Sen bunu bi şekilde ya sindireceksin, ya da atacaksın. Emin ol bunu öğreneceksin. Benim de yazılarım yardımcı olacak sana umarım. Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder