17 Temmuz 2017 Pazartesi

Not Defteri

Selam okuyucu,
Bugün fena bi şey oldu. Yaklaşık 4 saatlik bi otobüs yolculuğu yaptım. Tabi her zamanki gibi kalemim boş durmadı bi şeyler karaladım. Havaya girdim, nefsimi körükledim, yazar edası falan. Artistlik yaptım anlayacağın kendi kendime.
Dün de sözler falan yazmıştım aynı deftere o kadar hoşuma gitmişti ki bilgisayara geçirmek için sabırsızlanıyodum. Ama tam otobüsten indim ve eve geldim ki not defterimi düşürdüğümü farkettim, aceleyle defteri cüzdanımın olduğu cebe attım ve ardından nasıl olduysa düşürdüm.
İşte okuyucu benim de havamın bedeli bu oldu. Senin için yazmamam kendim için yazmamın bariz cezası. Açık konuşmak gerekirse nefsime yenik düştüm. Ama seni daha fazla düşünmem için iyi bir teşvik bu okuyucu. Hep sana dair yazmam için bir işaret. Seni beslemek, zamanı geldiğinde de inşallah senden geri besleme almak. Her şey bundan ibaret. Hayırlısı olsun diyelim. Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder